نوشته های سرزمین همیشه بهار

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

رضایت اوٰ همین و بس!

 

کنار میزٰ،گرم صبحانه خوردنٰ .تلویزیون روشن بی آنکه توجهی به آن شود.

ناخود‌آگاه، تنها سخنی از مهمان برنامه توجه ام را جلب می‌کند بی آنکه بدانم از که بود.

می گفت: خدایا! ما برای بهشتت نماز میخوانبمٰ برای ترس از گناه، ترس از جنهمت!

این بار سخنی را از زبان عالم والایی که نداستنم کیستٰ گفت: خدایا! من نماز را به جای آوردم تنها و تنها برای خودتٰ ، نه برای بهشتت نه جهنمت.

سرتان را درد نیاورم ، بگذار حرف اصلی را بزنم. خواستم یادآوری کنم که خداوند در کتاب زندگی فرموده: و رضوان من الله اکبر...

 "و رضایت از جانب خدا بزرگ تر است"

بد‌رودٰ و یا حق!

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام، خوبید؟ خوشید؟

امروز، 2شنبه. به خوبی و خوشی ما هم تونستیم ریاضیمون رو تموم کنیم. خوشحالیم، چون دیگه استرس کلاس جبرانی در ایام امتحانات رو نداریم.

جانمی جااااان...

خواستم از همین جا از معلم خوبمون، خانم فرهادی تشکر ویژه کنم که با وجود این تنگی وقت با ما خوب کار میکردن، هرچند که همیشه میگه شما واقعا کلاس شلوغی هستید، به خصوص 2ردیف اخر که ما نشستیم، یعنی من و دوستام.

رمز موفقیت معلممون اینِ که با برنامه ریزی پیش میره، حساب میکنه که هر جلسه چقدر درس بده، تمرین حل کنه و...

حتی به فکر خستگی ما دانش آموزا هم هست، ما اونقدر سر کلاس ریاضی انرژی داریم که نمیدونیم واقعا این زنگ چه جور میگذره، اصلا خسته نمیشیم اونهم به خاطر اینِ که علاوه بر درس حرف هم می زنیم، نه یه وقت فکر کنید که ما حواسمون به درس نیستا، اصلا!

اقا حرف ما رو قبول ندارید؟ باشه ما دروغگو اما معلممون خودش شاهد:دی

خوش حالم بابت داشتن همچین معلمای خوب و با برنامه و دلسوزی!

خدا قوت معلم!


راستی این اولین پستِ من توبلاگ جدیدم بود!

شاید بعدا این پست رو پاک کردم، یا ویرایشش کردم، با حال و حوصله تر نوشتم:دی


این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از ,بلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.